Senin, 23 Maret 2009

Apakah Tujuan Utama Kuliah Hanya Untuk Mencari IPK?

OK bro…
See you again…

Yupz! Pertanyaan diatas gue kasih buat loe nyang ngerasa sebagai mahasiswa atau sejenisnya. Tentunya pertanyaan itu juga berlaku buat diri gue sendiri dunk. Loe pernah mikir ga, apa tujuan loe kuliah, sekolah tinggi-tinggi cuma buat dapetin sebuah angka nyang ga lebih dari sebuah angka 4. Apalagi buat loe nyang mesti jauh-jauh keluar kota, pisah dari ortu buat ngelanjutin studi loe.
Sekarang gue kasih kenyataan nyang ada dikampus gue sendiri. Gue ga mo terlalu jauh buat ngeliat dilemma ini. Dan gue juga ga mo munafik kalo awalnya gue juga ngelakuin hal kaya gitu. Sekarang banyak orang kuliah tu bukan buat nyari ilmu, tapi nyari IP atow IPK. Loe ngerasa ga? Bahkan ijazah sarjanapun sekarang bisa dibeli. Loe percaya atow ga, itu kenyataannya. Gue sering tanya ke temen-temen gue, apa sey tujuan loe kuliah. Ternyata jawaban mereka simple dan gampang banget. “Gue pengen dapet IPK bagus.” Terus gue tanya lagi. “Biar IPK loe bagus, apa nyang loe lakuin buat ngedapetin itu?” Mereka jawabnya, “ Ya berangkat kuliah nyang rajin, ngerjain tugas dkk.” OK bro…buat jawaban nyang terakhir mungkin tu wajar. Tu kan kewajiban, gue juga sama, harus ngelakuin hal itu juga. Tapi gue juga mikir. Kalo gue kuliah cuma berangkat, ngerjain tugas dkk, rugi banget donk gue. Waktu gue ga berarti banget. Gue tanya ke loe mua. Apa sebagian besar kegiatan loe sama kaya nyang gue sebutin ne. Bangun pagi loe berangkat kuliah, pulang kuliah loe maen atow molor atow ngerumpi ma temen-temen loe. Ntar kalo loe uda dikos ( buat nyang kos ), loe tinggal ngerumpi ma temen kos loe atow loe ngluyur ga tau kemana atow nongkrong alias mejeng. Malemnya loe molor kalo ga ngeluyur lagi. Kalopun ada tugas, paling-paling loe cuma copy paste tugas punya temen loe. Ya kan? Loe kudu belajar jujur ma diri loe sendiri. Ga usah senyum-senyum… gue udah tau koq jalan pikiran diotak loe mua. Coz jujur aja, gue juga pernah ngalamin sendiri hal-hal kaya gitu.
Sekarang gue mo tanya lagi ma loe. Pernah ga terbesit dipikiran loe kalo kuliah tu bukan cuma kaya nyang gue sebutin diatas tadi? OK gue kasih tau. Menurut gue, sebagian besar ilmu tu malah ada diluar lingkungan kampus. Loe bisa cari dimana aja. Bahkan loe bisa dapetin ilmu nyang ga loe dapetin dikampus loe. Buat step nyang pertama bro, gue kasih tau loe semua. Tanamin dalam diri loe sendiri, baca tu bukan kewajiban, tapi kebutuhan. Ibarat loe makan nasi. Apa loe hidup wajib makan nasi? Ga kan? Tapi loe hidup butuh makan nasi. Nah, tu nyang gue maksud. Gue tekanin lagi, bukan wajib, tapi butuh! Kalo kata mamie gue, belajarlah buat senang membaca. Hehehehe…..
Step kedua. Coba loe belajar dari dunia maya. Lebih spesifik lagi, dari internet. Loe jangan buang waktu loe kalo lagi ngenet cuma buat FSan, FBan, nonton bokep atow chating doank. Banyak hal nyang loe bisa pelajarin dari situ. Loe ngerasa ga, kalo sebagian waktu loe kalo lagi internetan, loe pake buat hal-hal kaya gitu? OK, komunikasi itu penting, but loe kudu bisa lakuin lebih dari itu. Loe bisa browsing atow apalah istilah menurut loe buat nyari hal-hal nyang baru nyang loe ga tau. Gue jamin bro…kalo loe bisa lakuin tu, pengetahuan loe bakal lebih. Gue ibaratin, malahan loe bisa lebih pintar dari dosen loe sendiri.
Mua nyang gue bilang diatas udah gue praktekin sendiri dan hasilnya? Wow…amazing! Sekarang gue ngerasa beda. Gue ngerasa bukan cuma jadi mahasiswa nyang tiap hari kerjaannya berangkat and berangkat kuliah mulu, but gue bisa dapetin sesuatu nyang lebih dari itu. Dan gue yakin, loe bisa dapetin kaya apa nyang gue dapetin kalo loe bisa belajar kaya gitu.


OK bro…
Gue rasa cukup segini aja dulu… gue harap ne bisa sedikit bantu loe biar lebih maju.
See you and thanx for your time to read…






The Jackerslover
Aku tak sebaik yang kau kira…

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Ayat-Ayat Tentang Riba

Assalamu'alaikum.. Alladzina yaa kuluunarribaa laa yaquumuuna illaa kamaa yaquumulladzii yatakhobbathuhusyayaithoonu minalmassi, dzaal...